Alla inlägg under december 2008

Av Tommy Berg - 28 december 2008 20:47

Stockholmare

Har en fucking stockholmare hära nu :) länge sen man såg denna typ.. ringde igår på fyllan till mig och boka en biljett upp.. inte snyggt men trevligt trevligt.. :D nu ska jag och han ta oss en jävel men vi hojres! :D

Tommy Bloggar Ut!

Sup med måtta.. måtta mycket! :D

Av Tommy Berg - 25 december 2008 13:44

Julafton

Ja då var det över igen.. äntligen.

fick dock några saker till huset av min föräldrar . dom är snälla dom.

Fick Ny tvättmaskin , torktummlare och varmvattenberedare :) Jäävligt nice eftersom dom jag hade var värdelösa och höll på gå sönder!

Linda och jens :) Inte dålig julklapp! :D hehe

Juldagen

Sitter nu hos tommes brud och skriver lite, har redan druckit några och börjar bli lite lulli i huvvet.. blir fest ikväll . hoppas det  blir kul . men det är det alltid nu :) Hoppas jag inte träffar er ikväll.. ni är så elaka mot mig .. satans jävla saker..

Fest hos tonki och sen a-x-mas Blir sköööj :D Ha det bra så hörs vi!

Call Me on 0706665613

Tommy Bloggar Ut!

Kom ihåg folket. Sup inte skallen av er ikväll! 

Det är så onödigt! :D Om ni ser mig ! Hälsa då! :D

Over and in :D out kanske man säger :D

Profeten har talat!

Av Tommy Berg - 20 december 2008 13:21

Bra Bra Bra....

Är ju bra du skickar ett mess och sen inte svarar! vafan har jag gjort nu då!? inte bra.. Svarar inte på telefonen och svarar inte på msn.. inte roligt.! ja ja gör som du vill orkar inte bry mig .. trodde du var min vän? men men...!

Av Tommy Berg - 19 december 2008 20:00

Fest!!!!

Sitter just nu på en fest och lirar gh4 world tour ...kul som fean .. börjar bli lite smått onykter.. mer än halvvägs på stoplpen :) ursäkta mina stavfel om ag har :) är lite snurrig :) marklund sjunger nu en låtjävel danne seplar gitarr och jocke bas.. sen har vi räääki på trummor! !! :D hahaha! :D kul som fan! :D  haha :D ill hear ya later ! pussp å er !

Tommy Bloggar ut för tllfället! :D 

Knulla lugnt ! sup mycket ! och ring mig! :D haha

Av Tommy Berg - 18 december 2008 18:23

Jag och Tösen

Vi hade en jätte mysig natt :) hon låg brevid mig och spann :) dock mitt inatten så börja hon hoppa på mig och försöka få mig å mysa med hon :) men jag har inge vidare humör då nån väcker mig för en sån sak :) inte alltid iaf :) men men så var det med det. kom hem kl 5 å vars är tösen? jo i  sängen under täcket! LIGGA och sova hela dagen? inte bra! Nej nu ska jag gå och lägga mig brevid tösen och se film :)


Tommy Bloggar Ut!

Ni som börjar funder på vem det är så fundera inte :) det är bara en katt jag är bovärd åt just nu :) haha ;) Sådeså! Bye

Av Tommy Berg - 17 december 2008 22:11

Begravningen.

Idag var en tung dag, begravning sorg och känslomässigt dåligt. Var på Morfar Runes begravning, började kl13:oo , var en jätte fin begravning osv . grät som fan . han var ändå min morfar som jag älskade. Kommer ALDRIG glömma dig Rune! Du var the MAN! vila i frid.

Dock så var det ändå skönt att vi fick ha begravningen innan jul. trist utan han men bra att han slipper lida . han var ändå cancersjuk och varit och hållt livsandan uppe tills slutet!


Sällskap!

Har hittat mig en Tös! Kallar hon för tösen :) jävligt fin och mysig :) hon kommer finnas i mitt hjärta :) så fin, så söt :) Nu ska jag och tösen se film! men ha det bra alla! :D


Tommy Bloggar Ut!

Finns Tre ord som ni ska ta reda på! Kärlek! Släkt! och Vänner!

Glöm inte det!  



Av Tommy Berg - 16 december 2008 18:59

Tommy Bloggar vidare

har inte varit så jätte aktiv men känner att jag inte ids för tillfället. Begravning imorgon, mycke jobb osv osv .. mycket att tänkta på .. för mycket. Hoppas alla ni som läser min blogg som inte är så många blir besvikna på mig då jag inte ids :p haha :) nej skämt och sido . Ni får ha det så skriver jag förhoppningsvis imorgon också en rad lr två!

Tommy Bloggar Ut!

Ha en trevlig kväll och sköt om er ! spec alla sötnosar där ute! ^^ haha ;)

Av Tommy Berg - 14 december 2008 15:15

Trött och ensammen del 1 av 1

Ja då har man vaknat. helgen har varit spännade. jääävligt.. not.

Fredag fick man inte sova nå. sen ut och ploga halv två, två. plogade 14 timmar var lite halvtrött efter ett tag men det gick om, plogade 12timmar i sträck utan rast. sen åt och ploga ytterligare 2 timmar, kom hem försökte sova men gick inte så jag drog ut på äventyr. Kommunen hade gått ut med medelande att dom inte skulle kalla ut nå mer i helgen så jag tänkte jag är vaken och går och lägger mig senare så man blir som folk.

Men ICKE! kl 00:00 kallar dom ut mig igen.. så hade varit vaken över 36 timmar då. inte kul .. tog bara 4timmar denna gång. var bara lite efterrensing..


Ensammen. alltid ensammen. var finns du ? vill ha dig här! varför är du som du är! varför? vill ha dig och mysa med! är trött på vara ensammen..

Mitt liv har gått utför på sistone. folk tycker jag ser gladare ut men jag är mer nerstämmd egentligen . Har hänt så otroligt mycket som jag inte ids ta upp men det gör inte allt lättare! aja nu ska jag vila. är sliten som en varg!


Tommy Bloggar Ut!

Kom ihåg alla att snö är roligt! & att det finns alltid nån person för nån person! gäller bara hitta den  rätta! Vars finns du för mig?

Stad(BY) Stad(BY)




Presentation

Omröstning

Vilket Märke Kör du?
 Polaris
 Ski-doo
 Lynx
 Yamaha
 Artic cat
 Annat
 Vill ha Polaris
 Vill ha Ski-doo
 Vill ha Yamaha
 Vill ha Lynx
 Vill ha Artic- Cat
 Vill inte ha nån!
 Har ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards