Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Idioti på hög nivå!

Av Tommy Berg - 19 juli 2009 02:42

Som att man är en idiot! :) varför i hela helvete ska man va nykter på helgen, vafan man börjar ju tänka på allt möjligt då.. har fan en neredag idag, inte kul.. men men .. så äre.. dock var det ganska trevligt igår . åkte till Jocke å Tommy då jag slutade, slängde i oss ett par alkoholhaltiga drycker, sen fick vi en "smart" ide å åka på trästock, fan va det sööög :) jävlat apballe , aja, bilfärden dit å hem var ju trevligt, jag tror jag längtar som fan till england, åker 1 aug, bor 5stjärnigt hotel 2 dar, sen köpa bil , sen resa lite europa hem ;) fan va kul! :D jaja så äre ! :D

 
 
Ingen bild

Susanne

21 juli 2009 20:34

Men hallå där bästa Lillebror!

Vad ska du på för nå kul reda? Och vad ska du köpa för bil?
Det här har jag ju helt missat!

Hoppas allt är bra! Kom förbi och drick kaffe nån dag vetja!
Du kör lastbilen som Elis fick av dig dagligen här hemma;)

Kram Storasyster

 
Ingen bild

Jag själv

22 juli 2009 18:19

Ska åka till England 1 aug å supa sen köper jag en nissan skyline å åker hem genom europa =) frankrike,belgien,holland, tyskland, danmark typ ^^ jo det ska jag göra =) jasså? inte dåligt.. får du in nå pengar då för lastbilen? =) hah ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tommy Berg - 2 september 2009 22:49

Hörde på villovägar nyss att mitt ex är rädd för att lägga ut saker som rör hennes liv på internet.... pga mig ? ja kanske hon är det ..har ju faktiskt gjort dumma saker jag.. fast har aldrig gjort hon illa! kanske verbalt :) aja   hur som helst så s...

Av Tommy Berg - 9 augusti 2009 21:48

här sitter man nu igen , i sin ensamhet i åskan å regnet, jag skulle bra allt vilja ha någon söt liten flicka som är min just nu, sitta och mysa på altan å se på åskan, :D har varit på nolia i umeå nu två dagar , tors å lörd, torsdagen beställde Herr...

Av Tommy Berg - 29 juli 2009 19:56

Ja idag har man då vart ner till umeå och operera sig, operationen gick väl , inga komplikationer alls, känns jävligt mört just nu , ont har jag .. iaf, längtar som fan till england jag :) snart kommer jag :) så alla englandsbor passa er :p haha ;) ...

Av Tommy Berg - 27 juli 2009 22:49

så komigen nu folket :) är så less på alla som jag har på msn nu.. :) Tommy_berg91@hotmail.com...

Av Tommy Berg - 27 juli 2009 20:01

Jävla idioter.! vafan ska man ha s.k Kompisar för?  är så jävla less på att alla tror dom kan bestämma över mig, efter England kommer jag inte höra av mig till någon alls, ska hitta min inre frid å fan ge fan i alla idioter! finns få undantag som jag...

Presentation

Omröstning

Vilket Märke Kör du?
 Polaris
 Ski-doo
 Lynx
 Yamaha
 Artic cat
 Annat
 Vill ha Polaris
 Vill ha Ski-doo
 Vill ha Yamaha
 Vill ha Lynx
 Vill ha Artic- Cat
 Vill inte ha nån!
 Har ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards