Alla inlägg under april 2009

hmm

Av Tommy Berg - 21 april 2009 22:39

ser att några ändå sitter å kolla om jag uppdaterar min lilla blogg.. men icke.. nu har jag då insett att jag längtar sommar, längtar sol, längtar brudar , längtar efter mina fester här hemma på gården! KEG partey  till sommar? jo.. blir en inglasning, bardisk med pump, vinkyl,ismaskin, diskho å vatten , en riktig bar, en sån som jag alltid önskat mig =) nog om det,  träffade mitt lilla kex i helgen, fredag, sen söndag å idag =) fan va länge sen det var sen vi sågs sist före det, bott borta, å allt, chocken fick man ju då du ringde fredags, fick nästan hjärtsnörpen, =) men jag är glad att du hört av dig igen å vill umgås nån gång =) Kexe :p haha =) länge sen man sa det =) aja, alla ni glada ! ha det så trevlig så uppdateras denna blogg någon gång igen =) förhoppningsvis oftare.. =)


Ps, no sex ännu =) hörs!

Presentation

Omröstning

Vilket Märke Kör du?
 Polaris
 Ski-doo
 Lynx
 Yamaha
 Artic cat
 Annat
 Vill ha Polaris
 Vill ha Ski-doo
 Vill ha Yamaha
 Vill ha Lynx
 Vill ha Artic- Cat
 Vill inte ha nån!
 Har ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards