Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Avhållsamhet dag.. 9 ?

Av Tommy Berg - 25 februari 2009 21:24

Jadu mkt har man blivit kallad i sina dar, men inte romantiker, kanske är för att man har levt ensam ett tag, vem vet.. tycker alla ni som har nån ska uppskatta det ni har, menar, hur kul är det att bo i ett hus själv, då man tänkt man skulle leva med en i huset, hur kul är en dubbelsäng då man är ensamm? hur kul är det? ja , inte spec kul, min avhållsamhet håller fortfarande.. känns lite ibland , men vafan, bättre vänta på den rätta, den som jag tillåter "ta" på mig,  men , även ibland känns det som man kan gå till vem som helst, vill inte det, vill vänta, väntar på dig, du där ute, jag känner dig? kanske, vem vet. man ska uppskatta fina stunder, men verkar inte som jag har haft några ännu? jo nån kanske, nån på senaste tiden, men .. vem vill leva ensamm? jag vill då inte det. vill mycket. vill lite. vill alla väl, vill ha. vill. vill. vill.. tänk att få ligga och hålla om nån och kramas och pussas, det var länge sen? dom stunder man får har jag varmt om hjärtat. även om dom är få? vem vet. jag kanske inte bor kvar  längre hära om ett tag, är så sugen på åka till australien och börja jobba, eller usa, köra truck? dom är så fina, jag skriver saker hära som dels är sanna dels inte, jag kan inte urskilja saker längre, hopp om lycka .. det är sant.. det är det enda jag behöver. en som man kan hålla om , nån man kan laga mat till... har ätit hemma typ inte alls nå på sistone. ni kanske tror jag är konstig, är ju bara ett halvår sen snart. men . har så mycke kärlek att ge. hur kul är det att ha kärlek men ingen att ge den till.. jag tänker tillbaks på hur det var.. bra? ja.. dåligt? jo ibland. du har skaffat dig ett nytt liv. det respekterar jag. men.. saknar dig.. åter till minnen igen.. varför ska man minnas. kan ingen bara trycka på format minnesbank.. så man glömmer dom fina stunder å dåliga stunder. pdol förra året. en av mina lyckligaste dagar, ute på havet med dig, kolla på sälar som simmade, bo i båten , gå på stranden hand i hand, vet inte vad jag ska skriva mera, men , vafan, jag skriver ändå .. måste få utlopp för det inom mig ..

mina vänner .. ni finns för mig .. jag finns för er.. va bra! men .. kanske inte så länge till.. kanske tar och flyttar..


ja.. nu ska man lägga sig i soffan och se tv? kul.. nej? spec då man inte har sällskap.. vill det.. jag viiiilll.. men.. vem vill ha en sån som mig? jag är ju bara en liten tölp på 22 år som har fast jobb och ser förjävlig ut! :p


Ett råd, ta hand om era nära, inte kul att mista dom, ge kärleken lite näring då och då.. ta och ta hand om er.. vi hörs kanske? beror väl på om ni ringer lr om jag skriver hära något mer..

Hejs..

 
 
The Champ

The Champ

26 februari 2009 14:11

Flytta? kommer inte på frågan!! inte nå före jag tagit mitt trucker kort iaf då kan vi sticka ;)

http://www.jessew.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tommy Berg - 2 september 2009 22:49

Hörde på villovägar nyss att mitt ex är rädd för att lägga ut saker som rör hennes liv på internet.... pga mig ? ja kanske hon är det ..har ju faktiskt gjort dumma saker jag.. fast har aldrig gjort hon illa! kanske verbalt :) aja   hur som helst så s...

Av Tommy Berg - 9 augusti 2009 21:48

här sitter man nu igen , i sin ensamhet i åskan å regnet, jag skulle bra allt vilja ha någon söt liten flicka som är min just nu, sitta och mysa på altan å se på åskan, :D har varit på nolia i umeå nu två dagar , tors å lörd, torsdagen beställde Herr...

Av Tommy Berg - 29 juli 2009 19:56

Ja idag har man då vart ner till umeå och operera sig, operationen gick väl , inga komplikationer alls, känns jävligt mört just nu , ont har jag .. iaf, längtar som fan till england jag :) snart kommer jag :) så alla englandsbor passa er :p haha ;) ...

Av Tommy Berg - 27 juli 2009 22:49

så komigen nu folket :) är så less på alla som jag har på msn nu.. :) Tommy_berg91@hotmail.com...

Av Tommy Berg - 27 juli 2009 20:01

Jävla idioter.! vafan ska man ha s.k Kompisar för?  är så jävla less på att alla tror dom kan bestämma över mig, efter England kommer jag inte höra av mig till någon alls, ska hitta min inre frid å fan ge fan i alla idioter! finns få undantag som jag...

Presentation

Omröstning

Vilket Märke Kör du?
 Polaris
 Ski-doo
 Lynx
 Yamaha
 Artic cat
 Annat
 Vill ha Polaris
 Vill ha Ski-doo
 Vill ha Yamaha
 Vill ha Lynx
 Vill ha Artic- Cat
 Vill inte ha nån!
 Har ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards