Alla inlägg under januari 2009

Av Tommy Berg - 25 januari 2009 23:03

Snefylla?

Lördag

Ja.. Kan man kalla det snefylla? vet inte.. Började med att jag for till Räkan å drack där med goa vänner.. Danne, Nettan, Räkan, Marklund.. Sorry Marklund att jag inte vart din Wingman på Pentan .. Men vart som det vart.. Aja .. Iaf.. Var där .. började få dåliga tankar om allt å inget.. vart deppad, satt å försökte Sortera in dom in Cold Case Facket i huvet.. Men det gick inge vidare.. fick mig många tankeställare .. Danne å gänget umgicks ju Vi med då det var Vi .. så vart lite som det vart med huvet.. Spöken i huvet som spökade .. :S Iaf så drog jag kring nio till Klas vart lite bättre i huvet dära.. men inte bra.. så fick nån med mig till krogen också .. Tommy ja.. Tommy.. Jag sa ju att jag inte skulle gått ut i lördags!!!!! Gick ut hade trevligt i ca 1h sen så såg jag nån jag inte skulle sett.. Mr P och Mrs A ... Dock var det Mr p som gjorde att jag började KOKA inom mig.. Hade jag inte Farit hade han inte mått så bra idag.. medans jag hade lite sans kvar i huvet ringde jag mina GOA vänner Jens Å Linda..! Dom kom på stört! dom hörde hur jävla förbannad jag var.. :S Tur var det att dom kunde hämta mig..så arg som jag var.. Har aldrig varit tidigare! å jag har varit arg tidigare! Kan inte lova att man har all sans kvar nästa gång men jag ska försöka ! För en som Han.. Ja.. En sån är inte värd det.. han är inte värd att smutsa ner sina händer på.. ! Iaf så for jag på sunes å åt medans  jag väntade på J å L ! Tror dom i kassan vart rädd för mig! Tror mina ögon Var BlodRöda av ilska! dom såg lite halvrädd ut :p ja .. sen kom då tillslut linda å Jens å hämta mig så då drog jag hemmåt.. fast for inte hem.. Drog Till Magnus å Gänget som festade hos mange! Var kul .. spelade ett spel där man skulle göra Gester å ljud å så skulle den andra gissa! :p  Vi kom dock två jag å mangus! :D hehe ! Ökvist den jävuln! Blanda typ en 75/25 grogg till mig men Mange sa bara efter ett tag... Jag ska Justera din grogg lite! :D å bra var det för den gick inte dricka! Haha :) Ja sen skicka jag ett mess till linda att hämta mig så då kom  hon på stört å skjussa hem mig!


Söndag!

Har varit Hurtig idag å Skruvat klart skotern, hjälpt Jens med massa saker på hans bil osv osv osv ..! så nu är det bara ringa då ni ska ut å köra! :D hehe :D


Tommy Bloggar ut nu för nu är han trött!

Det finns Vänner å sen finns det VÄNNER! kom ihåg det!

Sanningens ord! En vän Består men flickor dom går ! lr nå liknade :p

Svårt att mista vänner! men gör man fel drag i livet så kan man mista ett par st..! Mr p .. Remember IT

Av Tommy Berg - 17 januari 2009 11:39

Fest igår.. inte bra.. men idag är det också fest så då ska det bli bättre! :D kommer bli jääävligt nice ikväll :p åter till mitt åksjuke problem.. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 st igår, plus en halva mintu black gick bra som fan för först kännde jag inte av nånting men sen kom allt på en gång, å jag som blir fort åksjuk av karuseller osv började hastigt må dåligt! :D Hatar då det snurrar mycket :p hade man tagit en åksjuke tabblett kanske man hade klarat det :p men icke, ringde min gode vän Jens W å typ mumlade channnn uuu hejmta meiij? då säger han vars? jag bara : schamma plascht fascht bakojm huschet.. hahahaha :) dock kommer jag ihåg allt :p jävla cp .. druckit mindre förut fast kanske på längre tid men då har det blivit nån blackis jaja.. ikväll ska det bli liv i backen! vi ska äääga strömli da idag :D dock är jag hyfs bakis idag men det ska nog ordna sig ska du se! :D fick höra igår att mitt Ex har inflyttningsfest idag.. ja ... vad ska man säga? ska jag köra med samma stil som hon gjorde nyår? :p "Varför är inte jag bjuden då?" jajja spelar ingen roll.. ska ändå inte dit .. vi ska på äventyyrr med guldbåten som kan flyga oss till ooääändliga platser! ska sitta längst fram i fören och  hallunicera om dom gamla goda tiderna! :D ska sitta där och se världen flyta förbi i en ström av färgen! sen kanske gå upp i masten med dom jättelikna seglen som blåsten har fångat i sin arm ! klättra upp och sätta mig och krööka tills vi landar på nån plats där paradiset finns! där.. där kan vi vara och ha kul allthetime.. Bakis eller sinnesjuk.. Bestämm ni! Jag bryr mig inte om vad folk säger om mig! Tycker bara det är Sjukt att ni låtsas! Me against the world!


Blogg ut nu för helvete tycker hjärnan min menfingrarna skriver  bara det jag tänker på..! haha ! :D nej nu ska vi blogga ut om mina fingrar kan sluta skriva på det förbannade tangenbordet ! D:



Bloggar Ut

Av Tommy Berg - 7 januari 2009 00:15

Längesensist Bloggen

Nu var det ett bra tag sen man bloggade.. har haft fullt upp osv men ska bli bättre igen :) hatar egentligen blogga men vafan.. i brist på annat så.. nån mer än Zygge som tycker jag kryddar med bilder på mig själv? :D det gör jag :) för det är ju det som är meningen! :D Fyfan va bra nyår var! synd bara inte min kompis D Grandin var här :) saknade han men men :) han styrde fest hemma hos han.. så är det :D inget å göra nå åt .. :)


Träffat mycket folk på senaste som man inte trodde levde :) så länge sen så länge sen :) men nu då man inte har nån som hejdar en hela tiden så kan man ju faktiskt umgås med mina polare :) fan va nöjd :D Stjerren å egge å alla dom gamla snubbarna! :D Tobba ... Fusk att du har soffan som jag vill ha! :D haha ;) jajja.. :D sitter nu här hemma i ensammheten å försöker styra upp nå å göra ! :D har blivit sena nätter senaste.. mycke grejjs å göra :D Snart MMA för min del :) tror jag iaf :) om Björn kan höra av sig nån gång :) haha :D Styrde upp lindas lägenhet idag :) jävla va vi har kört saker :d men nu är den tom :) jag var dock trött fick bara sova en si så där 3 timmar inatt.. men men det gick också :) la mig i fönsterbrädan å vila lite dock i lägenheten där vi rensa :) var inte bra :) haha :D aja .. så är det :D vi får styra nå nån gång Friends :D ferre hos mig Nääär Ni vill :D ja e på :D :D aja nu ska jag se lite film .. men vi hörs ! Call me 0706665613


Tommy Bloggar Ut

Vänner Består ! Kärlek .. vilket jävla trams :D aldrig mer bli kär :D

Presentation

Omröstning

Vilket Märke Kör du?
 Polaris
 Ski-doo
 Lynx
 Yamaha
 Artic cat
 Annat
 Vill ha Polaris
 Vill ha Ski-doo
 Vill ha Yamaha
 Vill ha Lynx
 Vill ha Artic- Cat
 Vill inte ha nån!
 Har ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards