Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Avhållsamhet dag... 6-7-8

Av Tommy Berg - 24 februari 2009 20:40

Funkar fin fint ännu, hade några tankar igår lr förrgår, kommer inte ihåg.. men dom försvann fort.. det bästa jag gjort... börjat med detta.. dom säger att vi bara tänker på sex osv.. men detta är ju kolugnt =) skulle nog kunna fortsätta i all evighet :op kanske inte men ett tag till .. har ju bara snart 30dagar kvar? typ.. kanske blir längre,


Min älskling, linda, min vackra Sx-Vip er  M M =) du är mitt allt.. =) förlåt om jag råkade skada dig idag.. var inte meningen =) nog för att du nog aldrig skulle läsa en blogg osv.. du står ju och fryser ute jämt, om du inte sover i ga raget =) haha :D jag är ganska konstig =) men jag tycker om min lilla röda älskling! hon går fint,


Ja.. Tisdag, ej jourvecka, men ändå har man lyckats ploga inatt, det är nog som du säger, jag är för snäll.. varför kan jag inte säga nej? var ju meningen att jag skulle va ledig vecka från jour, iofs tycker jag som om efteråt jag plogat .. får ju bättre lön .. får ledigt också.. då kan man köra lite skoter...


Rallyhelg till helgen?

Blir ta mina båda älsklingar å ut å köra å sen typ grilla å se rally =)

mina två underbara vänner ska följa! jens & linda =) lr .. jag ska följa med dom? :p men vi tar mina skotrar så jag vet inte riktigt va det blir då .. =)


Hur ska jag klara mig utan sällskap? jag menar. Om jag inte hade mamma  å pappa hade jag nog aldrig ätit.. menar.. vad är vitsen att laga en god middag om man inte har någon att dela den med? kanske något man lär sig.. men .. älskar laga mat. men inte till mig själv.. då är jag hellre utan! blir billigare så! äter ju ändå varje dag kl 11 på lunchen så...

  


Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit
Tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv
Tänk dig en värld som rasar
Tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata
Tänk alla gånger som jag varit ensam
Tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat
Tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad


Tänk alla gånger som jag saknat någon att hålla om
Men somnat ensam, trasig, precis som vanligt
Jag har gråtit, tänkt på stunder då jag varit kär
Och alla gånger som jag drömt att du var här

Tänk alla gånger som jag suttit där själv
Och gråtit tårar för ett helt liv, fast under en kväll
Alla stunder jag själv, bett om under och hjälp
Jag ser tillbaka på allt idag och inser vad som kunde hänt


Tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals
Gått ner i depressioner, då mår man kass
De gånger jag inte har stått för det jag lovat
Vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig

 
 
Katarina

Katarina

24 februari 2009 21:08

Vilken fin dikt. Är du romantiker? Du rockar fett!!!

http://sheltieliv.bloggagratis.se

 
The Champ

The Champ

24 februari 2009 21:54

Hörrö din lilla toker! för de första så är de vi som fäljer med dej, å för de andra så är du jävlat THE friend ;) bara så du vet tänkte ja ;) hehe

PS jag tänker på dej när jag sover ;););););)

HIHIHIHI

http://www.jessew.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

26 februari 2009 18:34

inte ska ni flytta nånstans...å lämna mig här..det kan ni glömma!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tommy Berg - 2 september 2009 22:49

Hörde på villovägar nyss att mitt ex är rädd för att lägga ut saker som rör hennes liv på internet.... pga mig ? ja kanske hon är det ..har ju faktiskt gjort dumma saker jag.. fast har aldrig gjort hon illa! kanske verbalt :) aja   hur som helst så s...

Av Tommy Berg - 9 augusti 2009 21:48

här sitter man nu igen , i sin ensamhet i åskan å regnet, jag skulle bra allt vilja ha någon söt liten flicka som är min just nu, sitta och mysa på altan å se på åskan, :D har varit på nolia i umeå nu två dagar , tors å lörd, torsdagen beställde Herr...

Av Tommy Berg - 29 juli 2009 19:56

Ja idag har man då vart ner till umeå och operera sig, operationen gick väl , inga komplikationer alls, känns jävligt mört just nu , ont har jag .. iaf, längtar som fan till england jag :) snart kommer jag :) så alla englandsbor passa er :p haha ;) ...

Av Tommy Berg - 27 juli 2009 22:49

så komigen nu folket :) är så less på alla som jag har på msn nu.. :) Tommy_berg91@hotmail.com...

Av Tommy Berg - 27 juli 2009 20:01

Jävla idioter.! vafan ska man ha s.k Kompisar för?  är så jävla less på att alla tror dom kan bestämma över mig, efter England kommer jag inte höra av mig till någon alls, ska hitta min inre frid å fan ge fan i alla idioter! finns få undantag som jag...

Presentation

Omröstning

Vilket Märke Kör du?
 Polaris
 Ski-doo
 Lynx
 Yamaha
 Artic cat
 Annat
 Vill ha Polaris
 Vill ha Ski-doo
 Vill ha Yamaha
 Vill ha Lynx
 Vill ha Artic- Cat
 Vill inte ha nån!
 Har ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards