Alla inlägg den 2 september 2009

Av Tommy Berg - 2 september 2009 22:49

Hörde på villovägar nyss att mitt ex är rädd för att lägga ut saker som rör hennes liv på internet.... pga mig ? ja kanske hon är det ..har ju faktiskt gjort dumma saker jag.. fast har aldrig gjort hon illa! kanske verbalt :) aja   hur som helst så skiter jag i vilket ;) följer ändå inte hennes liv ... Hon kan ju börja betee sig nån gång å sluta svamla! :D hah ;)


Airsoft! Ultimate Gaming Xperience.


So fine this day
all your problems has gone away
But tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay

Your life, a game
turn it up, turn it up with cocaine
And everytime that you live is a time when you feel
and the only time you heal


Peace Out my friends ;)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket Märke Kör du?
 Polaris
 Ski-doo
 Lynx
 Yamaha
 Artic cat
 Annat
 Vill ha Polaris
 Vill ha Ski-doo
 Vill ha Yamaha
 Vill ha Lynx
 Vill ha Artic- Cat
 Vill inte ha nån!
 Har ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards